zaterdag 4 maart 2017

Werkbezoek D66 kandidaten aan Den Helder

D66 komt naar u toe !

D66 Campagnebus

Op zondag 5 maart stopt de D66 campagne bus in Den Helder !!! Na het startpunt in Ouder Amstel rijdt de bus door naar Den Helder. Hier brengt het D66 campagneteam (met o.a. de Tweede Kamerleden Pia Dijkstra, Wouter Koolmees, Steven van Weyenberg en Marijke van Beukering) een bezoek aan de Nieuwe Haven om daar bijgepraat te worden door Schout-bij-Nacht Rob Kramer over de Koninklijke Marine, werkgelegenheid en civiel medegebruik van de haven. Vervolgens gaat de bus via een paar markante punten in Den Helder naar de Helderse Vallei waar om 13:15 verder wordt gepraat over twee andere speerpunten van D66 nl. Duurzaamheid en Onderwijs. Na het bezoek aan de Helderse Vallei gaat de D66 campagne bus om 13:45 naar Schagen gaan om de campagne daar voort te zetten!

Kom zondag tussen 13:00 en 13:45 naar de Helderse Vallei om in gesprek te gaan met het D66 kandidaten voor de Tweede Kamer of lokale D66 Raadsleden.

Hans Verhoef
Fractievoorzitter D66 Den Helder