zondag 16 februari 2014

Valentijnsactie D66 Den Helder

Afgelopen vrijdag 14 februari 2014 zijn om 11:00 de vrijwilligers van het Hospice Den Helder in het zonnetje gezet.

Het Hospice Den Helder is een kleinschalige woonvoorziening waar volledige verzorging en ondersteuning wordt geboden aan mensen die in de laatste fase van hun leven verkeren. Hierbij zijn de vrijwilligers als ondersteuning van de medische staf een onmisbare schakel bij de zorgverlening in het Hospice.  Door hun aanwezigheid worden de laatste dagen van zowel de gasten alsmede de familie nog tot een dragelijke, maar ook waardige tijd gemaakt . De inzet van deze vrijwilligers verdient ons respect en waardering, zeker in een tijd dat een terugtredende overheid een steeds grotere inzet van vrijwilligers vraagt.
Den Helder is rijk aan een uitgebreide vrijwilligersgroep en toont daarmee het gezicht van een sociaal betrokken samenleving met een stevige eigen kracht.
De jaarlijkse Valentijn actie is een 20 jaar oude traditie van D66 die daarmee hun waardering voor de vrijwilligers uitspreken. De vrijwilligers lieten zich de taart lekker smaken bij een bakje koffie in de zitkamer van het Hospice.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA